Algemeen

Wat zijn de meest voorkomende slaapproblemen die Noctis slaapkliniek behandelt?

Slaapapneu, snurken en slapeloosheid

Hoe neem ik contact op met de Noctis kliniek?

Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 9.00 tot 14.00 uur voor alle vragen. Het kan soms druk zijn aan de telefoon. U kunt dan beter het contactformulier invullen. Wij bellen of mailen u dan terug.

Wachttijden en afspraak maken

Hoe snel kan ik terecht voor een eerste afspraak?

Over het algemeen streven we ernaar dat u binnen 1 à 2 weken een afspraak kunt krijgen met onze KNO-arts of longarts. In sommige gevallen kan de wachttijd iets langer zijn. 

Voor behandelingen bij onze artsen is het vaak vereist dat u eerst een slaaponderzoek ondergaat, waarna een consult met de arts wordt ingepland. Een verwijsbrief van uw huisarts of andere medisch specialist is wel noodzakelijk.

Hoe maak ik een afspraak?

Voor het maken van een afspraak is een verwijsbrief van uw huisarts of een andere medisch specialist vereist. Zonder deze verwijsbrief kunnen wij helaas geen afspraak voor u inplannen. Uw arts kan de verwijsbrief rechtstreeks naar ons sturen via Zorgdomein; wij zijn te vinden onder: slaaponderzoek – Slaapkliniek Noctis).

Zodra u een bevestiging heeft ontvangen van Zorgdomein dat uw verwijsbrief is verstuurd, nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen voor het maken van een afspraak.

Vergoeding

Wordt mijn behandeling vergoed door de zorgverzekeraar?

Ja, uw behandeling bij Noctis Slaapkliniek wordt vergoed door uw zorgverzekeraar. U hoeft alleen uw eigen risico te betalen.

Meer informatie: Kosten en vergoeding

Kan ik ook terecht zonder medische indicatie?

Ja, het is ook mogelijk om behandeld te worden zonder medische indicatie.

Meer informatie: Passantentarieven